18 paź 2015

33. Jej się jeszcze nie znudziło? ― czyli Liebster Award

What if I fell to the floor,couldn’t take this anymore? <3
Hej, kochani! Jakiś (dość spory) czas temu zostałam nominowana po raz piąty, jeśli się nie mylę, do Liebster Award. Bardzo się cieszę z tego powodu i uważam to za zaszczyt, bo, jakby nie było, jest to swego rodzaju uznanie od czytelnika. Nominowała mnie Rea, za co jej serdecznie dziękuję.
Z zasadami możecie się zapoznać wraz z moją pierwszą nominacją TUTAJ, a TU i TU znajdziecie pozostałe.
No to nie przedłużam, lecimy z pytaniami!


1. Masz jakieś swoje dziwne nawyki, przyzwyczajenia?
Jeśli chodzi o jakieś dziwactwa, to zawsze muszę mieć pozamykane szafy i szafki przed snem, a także dociśnięte do dołu klamki w oknach, zasunięte do końca firanki i fotel tuż przy biurku. Tak, wieczorem mój pokój musi być idealny, inaczej ze snu nic nie wyjdzie. A jeśli chodzi o normalniejsze nawyki, to staram się prowadzić zdrowy tryb życia.

2. Jak wygląda Twój pokój?
Szafa, regał zawalony książkami, komoda zawalona książkami, biurko (też zawalone książkami, szkolnymi), łóżko, kanapa, stolik (tylko troszkę zawalony książkami i gazetami), puchaty, milusi dywan, telewizor... Dużo czerwonego, to na pewno. Poza tym każdy kąt wypełniony wspomnieniami. No i jest przytulnie, według mnie.

3. Jak znalazłaś mój blog? Pamiętasz jeszcze jak to było?
Nie znalazłam go, Ty go dla mnie znalazłaś. I bardzo się z tego cieszę. :D

4. W co wierzysz?
W siebie i w ludzi.

5. Możesz przez jeden dzień być kimś innym. Kim będziesz?
Chyba nie skorzystam. Każdy ma swoje życie i choć moje często wydaje mi się być najgorszym spośród wszystkich, to będąc kimś innym, mogłabym się rozczarować. Najlepiej jest, kiedy każdy pozostaje po prostu sobą.

6. Twoje wymarzone wakacje?
Za granicą, z przyjaciółmi, nad przejrzystym morzem lub oceanem.

7. Jest coś, co chciałabyś w sobie zmienić?
Chciałabym przestać płakać za każdym razem, kiedy jestem wściekła. I mogłabym bardziej ufać ludziom i być mniej uszczypliwa. I bardziej taktowna. Ale właściwie to nie byłabym w pełni ja, więc sama nie wiem...

8. Chętnie poznam Twoje imię.
Cześć, Marta jestem. Miło mi. :)

9. Bez czego nie możesz się obyć?
Bez internetu, o zgrozo. Ostatnie czasy były dla mnie męką z tego powodu, choć moje uzależnienie nieco spadło.

10. Co Cię uspokaja?
Muzyka, świeże powietrze, płacz, wysiłek fizyczny.

11. Dlaczego warto Cię poznać?
Bo jestem jedyna w swoim rodzaju, jak każdy. Bo posiadam zalety i wady, które można polubić (albo znienawidzić, wedle gustu). Bo jestem sobą.

Moje pytania:
1. Jakie są Twoje największe zalety (bez ściemy)?
2. O czym marzysz?
3. Kim jesteś (interpretacja dowolna)?
4. Kto/co Cię inspiruje (życiowo, pisarsko, jakkolwiek)?
5. Jak oceniasz swoje życie?
6. Co uważasz za swoje największe życiowe osiągnięcie?
7. Jaki jest Twój ulubiony bohater literacki?
8. Jaki jest Twój ulubiony polski film?
9. A jaki zagraniczny?
10. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogosferą?
11. Dlaczego czytasz mojego bloga?

Wiem, że zasady mówią, że nie nominuje się bloga, który mnie nominował, ale autorka ma dwa blogi, więc pominę te zasadę, bo w innym przypadku pewnie nie będę miała więcej okazji, aby ją nominować. ;)

Nominuję:
A także wszystkich moich czytelników, jeżeli oczywiście znaleźlibyście trochę czasu, aby odpowiedzieć na moje pytanka (u siebie na blogu lub tu, w komentarzu)
Póki co, tyle. Owszem, czytam inne blogi, ale ich autorki ostatnio nie dają o sobie znaku życia, więc nie wiem nawet, czy zobaczyłyby nominacje.

Wielkie dzięki za uwagę. Do następnego!
Pozdrawiam cieplutko! :)

8 komentarzy:

  1. Trochę ostatnio zniknęłam z blogowego świata. Tak szczerze to się pogubiłam u kogo zdążyłam skomentować poprzedni post, a u kogo nie. Powinnam to zapisywać.
    'KOMENTARZE
    Grindylow - zrobione
    XXX - zrobione
    YYY - nie zrobione"
    To by mi pomogło. Na pewno xD.
    A teraz odpowiem na Twoje pytanka, bo może to mnie trochę odstresuje przed jutrem (świadomość, że jutro mam sprawdzian z chemii jest dołująca).
    1. Chyba to, że nie potrafię kompletnie olać obowiązków. Serio. Mam sprawdzian? Dobra, na 5 nie dam rady, ale na 3 mi się uda. Muszę przeczytać na jutro lekturę, a jeszcze nie zaczęłam? Przeczytam tyle ile dam radę, a potem jeszcze znajdę jakieś streszczenie. Nie potrafiłabym tak po prostu wrócić w poniedziałek ze szkoły, usiąść na tyłku i kompletnie nic nie zrobić. Z drugiej strony może być to też wada, bo przez to nie mam czasu dla siebie, ale to już inna para kaloszy. A inne zalety? Jestem bardzo empatyczna, ale przy tym szczera, co jak dla mnie też jest na plus.
    2. O wydaniu książki i prawdziwej miłości (jestem romantyczką, co poradzić xD).
    3. Jestem sobą.
    4. J.K Rowling (głównie jeśli chodzi o pisanie, ale w pewnym stopniu również życiowo).
    5. Wielki chaos, ale lubię ten chaos.
    6. CZWÓRKA Z NIEMIECKIEGO! Haha xD. A tak serio to nie wiem. Może to, że zawsze stoję przy swoim i nie pozwoliłam się zepsuć przed gimnazjum?
    7. Jest ich zbyt wielu, nie potrafię powiedzieć.
    8. Kilka lat temu uwielbiałam "Ciało", ale już dawno nie oglądałam tego filmu. Pewnie jest jeszcze jakiś, który kocham, ale w tej chwili sobie o tym nie przypomnę.
    9. "Nie wierzcie bliźniaczkom". Kocham to i oglądałam 91891839384 razy.
    10. Ferie pierwszej klasy gimnazjum. Sięgnęłam po zeszyt i z nudów zaczęłam pisać. Potem zaczęłam interesować się, czy ktoś pisze coś takiego jak ja (fanfiction -> Czasy Hunców), no i wpadłam jak śliwka w kompot.
    11. Uważam, że piszesz prawdę. Bez koloryzowania i udziwnień. Właśnie dlatego ^.^

    Pozdrawiam :D
    Moony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, kiedy nie mam jak wejść na bloggera, a potem mnożą mi się nieprzeczytanie posty i mejle...
      Wielkie dzięki za odpowiedzi, bardzo mi miło, że Ci się chciało. No i mam nadzieję, że trochę pomogło na nieszczęsną chemię (i mówi to uczennica biol-chemu xD). Jeśli Cię to pocieszy, ja mam jutro sprawdzian i dwie kartkówki. ;c
      Co do 1 - też tak mam, nie potrafię się nie przygotować, choćbym miała i pół nocy nie przespać.
      "Nie wierzcie bliźniaczkom" to film mojej młodości i również uwielbiam. <3
      I jeszcze co do 11 - bardzo mi miło to słyszeć (czytać). :)
      Powodzenia na sprawdzianie!
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Widzę, bardzo dziękuję, odpowiem jak dorwę się do komputera. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, będę czekać. ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mój pokój też wieczorem musi być idealny, nawet plecak muszę mieć zasunięty. Sporo masz tych książek. :) Chociaż u mnie też już się półki kończą, nie wiem gdzie będę upychała kolejne książki. Już tak przywykłam do tego, że jesteś Grindylow, że Marta wcale mi do Ciebie nie pasuje. :D

      Usuń
    3. Nie mam wcale tak wielu książek, jak bym chciała, chociaż faktycznie - wszędzie je upycham, gdzie się da. ;)
      Mnie też dziwnie się czyta swoje imię w blogosferze - tutaj jestem po prostu Grindylow i pytanie o imię było chyba najtrudniejszym dla mnie, bo to tak, jakbym się miała przyznać do czegoś... sama nie wiem, do czego.

      Usuń
  3. 1. Jakie są Twoje największe zalety (bez ściemy)?
    Brak...
    2. O czym marzysz?
    Oj, o wielu rzeczach. M.in. chciałabym mieć skrzydła, więc to są takie marzenia, marzenia
    3. Kim jesteś (interpretacja dowolna)?
    Smokiem
    4. Kto/co Cię inspiruje (życiowo, pisarsko, jakkolwiek)?
    Bursztyniara
    5. Jak oceniasz swoje życie?
    1-10 to 6
    6. Co uważasz za swoje największe życiowe osiągnięcie?
    Mój wiersz jest w książce!
    7. Jaki jest Twój ulubiony bohater literacki?
    Temeraire (Smok jego królewskiej mości)
    8. Jaki jest Twój ulubiony polski film?
    A czterej pancerni się liczą? Dobra, to serial, ale nie nawiedzę polskich filmów.
    9. A jaki zagraniczny?
    Edge of Tommorow
    10. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogosferą?
    Zaczęłam pisać "grę" na starym blogu przyjaciółki. Wiesz, każdy dopisuje ciąg dalszy opowiadania.
    11. Dlaczego czytasz mojego bloga?
    Nie mam zamiaru ci słodzić ;P

    Pozdrawiam!
    Wilcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być bez ściemy. Każdy ma jakieś zalety. :)
      A mogę wiedzieć, dlaczego polskie filmy są dla Ciebie takie straszne?
      Dzięki wielkie za odpowiedzi. :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń

Lydia Land of Grafic