6 kwi 2015

23. Święta, święta i... pogadane

Hej, hej! Tak się lenię od samego rana i zastanawiam się, co by tu porobić... No i piszę, chociaż za bardzo nie mam o czym, w ciągu kilku ostatnich dni zdążyłam jedynie popracować nad konkursem, a tak poza tym to YouTube stał się czymś, co mnie pochłania. Tak btw, jeżeli macie jakichś ulubionych youtuberów, możecie mi podać linki albo nazwy kanałów, bo chociaż mam już własnych faworytów, chętnie poszerzę kolekcję subskrypcji. ;D
Wypoczęta jestem jak nigdy. Siedzę po nocach ostatnio, bo nic mnie nie męczy chwilowo i chyba jestem przespana. Ale nie będę narzekać, bo już w środę szkoła i wtedy dopiero będę miała problem z przepracowaniem.
Tak się zastanawiam, o czym mogę tu napisać... Nie wiem w ogóle, po co tworzę ten post, chyba po prostu mam potrzebę napisania czegokolwiek, co nie jest związane z niczym poważnym.

Mam taką ciszę w pokoju. Odnoszę wrażenie, że jeszcze nie do końca przyzwyczaiłam się do tego, że teraz mam własny pokój, tylko do mojej dyspozycji. Przez całe życie mieszkałam z siostrą, a teraz ona jest na drugim końcu domu. Niby fajnie, zawsze marzyłam o samotności. Nie bierzecie mnie za jakąś dziwaczkę, nie chodzi mi o to, że chciałam się pozbyć siostry czy coś. Ale sami wiecie, dobrze jest czasami pobyć samemu, mieć miejsce, w którym można się uspokoić, taki swój mały azyl. Chociaż może i nie taki mały, przyznaję, że mój pokój jest ogromny, a mebli w nim niewiele. Próbowałam jakoś "zagracić" to miejsce, ocieplić wnętrze, ale wciąż mi tu czegoś brakuje, takiej swojskości. Tak, po roku czasu ciągle nie potrafię się urządzić tak, żeby czuć się tu świetnie. Nie tylko dobrze, ale właśnie świetnie. Jak chcecie, możecie mi coś poradzić. Jakieś pomysły na ozdoby, aranżację? :D

Tak w ogóle dziś jest przez sporo osób wyczekiwany Śmigus Dyngus. Mnie jedynie brat rano oblał, a tak poza tym to zabawy raczej nie będzie, prędzej się śnieżką można obrzucić. A jak Wam mija ten dzień. No i jak minęły święta?
Właśnie, święta... Ja ich nie obchodzę, ale moja rodzina owszem. Oczywiście nie chcąc urazić mojej mamy, zawsze dzielę się z nimi tym jajkiem, siadam do stołu etc. No i muszę przyznać, że miło jest tak spędzić czas z rodziną, zwłaszcza że prawie nigdy mi się to nie zdarza. No i pyszne jedzonko, trzeba zauważyć. Ciekawe, czy po tych świętach będzie kilogram do przodu?  ;)
Dobra, kończę to moje gadanie o niczym. To i tak bez sensu. Ale za to chętnie poznam Wasze odpowiedzi na wszystkie zawarte w poście pytania. Tak więc sugerujcie youtuberów, pomysły na pokój i opowiadajcie, jak tam u Was święta, a także dzień dzisiejszy. Z naciskiem oczywiście na dwa ostatnie pytania. No i jak tam jedzonko?
Pozdrawiam cieplutko! :)

10 komentarzy:

  1. Cóż, wątpię by zaciekawiło cię to, co oglądam więc nie będę nawet proponować.
    Ja akurat mojej siostry chętnie bym się pozbyła. Co do pokoju... też drobny problem, bo ja nie lubię specjalnie ozdób. Kiedyś ktoś mi powiedział, że mam w nim strasznie pusto. Ja tak nie myślę, ale fakt faktem, że niespecjalnie on zagracony. Dlatego średnio mogę ci doradzić.
    Pozdrawiam
    Wilcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat co do filmów, to niczego nie można być pewnym - czasami oglądam takie, że sama się sobie dziwię. ;)
      Ja właśnie też mam raczej pusto. Niby wszystko mam, czego potrzebuję - łóżko, stolik nocny, szafę, biurko, komodę, pianino, fotele, ale... Przy około dwudziestu pięciu metrach kwadratowych to już nie jest tak wiele.
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. No to zaczynamy od jutuberów. Ja oglądam rożne dziwne rzeczy od rysunków, muzyki, minecrafta, różnych dziwnych gier po makijaże, ciuchy i vlogi. Także daj znać która dziedzina cię interesuje, to może Ci coś polecę. :D
    Własny pokój to ja mam już od kilku lat, ale raczej też nic Ci nie doradzę. Bo mój pokoik jest malutki i zagracony po brzegi. Co rok muszę robić porządki i wywalać niepotrzebne już rzeczy, żebym mogła wstawić inne niepotrzebne rzeczy. :)
    Ja akurat wróciłam od dziadków i zaskoczę Cię, piszę. :) Wreszcie mam trochę czasu, żeby popisać.
    Jedzonko jak co roku, pyszne. Święta jak co roku, niesamowite. Dzisiaj z babcią i dziadkiem przeglądaliśmy stare zdjęcia. A że mój dziadek miał wtedy hopla na punkcie robienia zdjęć, to i wspomnień się nazbierało. :)
    A Lany Poniedziałek mnie w tym roku nie zaskoczył. Tym razem to ja wstałam pierwsza i wszystkich pooblewałam w łóżkach. Hihi :) A potem tylko mój brat mnie trochę pochlapał i mama.
    Wiec w tym roku mi się udało.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również oglądam mnóstwo filmów. Jedynie wszelkie gry mnie nie kręcą, a to dlatego, że sama raczej w nic nie gram, ewentualnie w Simsy od święta. Ale co do reszty - możesz podać. ;)
      Też bym chciała mieć mały pokój. Może się to wydawać dziwne, bo większość osób ma odwrotnie, ale małe pokoje są o wiele bardziej przytulne.
      Mi jeszcze nigdy z Dyngusem nie wyszło. Ale za to w Prima Aprilis nieźle się ubawiłam w tym roku - po raz pierwszy wyszło mi tyle wkrętów, a na dodatek nikomu nie udało oszukać się mnie. :D
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. O, grasz na pianinie?
      Ja tam nie narzekam na swój pokój, mały to mały, ale mój, a w dodatku ma balkon i jest od północy, więc latem to żyć nie umierać. :) W prima Aprilis oszukali mnie tylko raz, ale to dlatego, że od razu po obudzeniu.
      Ja w jakiekolwiek gry też rzadko gram, ale pooglądać lubię. A teraz lecimy z kanałami. Podam Ci nazwy. 5 sposobów na, Banshe, Bethany Mota, Dazzle DIY, callmeblondieee, ssarusska, dope2111, elleandish, Michelle Phan, GlamPaula, littlemonster96, maxineczka, McAndy, Olciiak, zmianoholiczka, SaraBeautyCorner, PannaJoannaMakeUp,
      muzyka: TiffanyAlvord, ThePianoGuys, Taylor Davis, Studio Accantus, Rochelle Diamante, Peter hollens, Gabrielle Aplin, Rebecca Shearing. megannicolesite, Melissa.Flutes, Malinda Kathleen Reese, Kurt Hugo Schneider, Lindsey Stirling, Bevani Flute, Alex G., AlyciaMarieMusic, Jarrod Radnich
      rysunki/malunki: Diana Diaz, Heather Rooney, olsikowa, Renato Dart, ThePortraitArt

      Oj, chyba mnie trochę poniosło. :) Ale teraz przynajmniej masz zajęcie.

      Usuń
    3. Raczej grałam i to dość amatorsko. Po prostu w pewnym momencie zabrakło mi na to czasu i w tygodniu raczej w ogóle nie dotykam pianina.
      Banshee, Bethany Mota, callmeblondieee, sarusska, GlamPaula, maxineczka, zmianoholiczka oraz PannaJoannaMakeUp (a także mnóstwo innych) są już przeze mnie subskrybowane, ale na pozostałe chętnie zajrzę i być może zostanę na dłużej. Dziękuję, że chciało Ci się tyle pisać. :)

      Usuń
  3. Jak wiesz, jeżdżę konno, więc i akcesorii jeździeckich w moim pokoju nie braknie. ;D Na ścianach wiszą u mnie obrazki koni, zdjęcia z moim koniem, kalendarz (też z koniem) i pocztówki od moich przyjaciółek. ;]
    Meble natomiast u mnie zdobią dyplomy i medale za zawody sportowe, a biurko poobklejane jest flo z zawodów jeździeckich. :D
    Do tego piękny stoliczek z ikea i już jest swojsko na 100%.
    Z jutuberów mogę polecić Ci Ajgora, Adbustera, Wardęgę i 5 sposobów na, ale biorąco pod uwagę to, że są oni praktycznie najsławniejsi w youtusferze to raczej ich znasz. XD
    Święta obchodzę dokładnie tak samo jak Ty, a lany poniedziałek tylko gdy jest ładna pogoda czyli w ostatnich latach w ogóle. :/
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć fajny pokój - taki Twój. :)
      Faktycznie tych youtuberów już znam, ale nie wszystkich oglądam.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Youtube? Zależy co Cię interesuję, ale podam wszystkich, których oglądam (a raczej tych o których w tej chwili pamiętam): Banshee, Bzdurny Karton, Wielmożny Igor, Martin Stankiewicz, Szparagi, Abstrachuje, 5 sposobów na, Adrianna Skon, DGshowtv, GlamPaula (i GramPaula), Stylizacje, PannaJoanna, Red Lipstick Monster, Alex Madnostyle i biuru (czyli kanał wielu youtuberów). Zapewne o kimś zapomniałam, ale cóż...
    Co do pokoju to nie pomogę, bo jakoś specjalnie nie wiem co mogłabym Ci doradzić ;)
    Święta? Smaczne i rodzinne, czyli jak zawsze :D A lany poniedziałek niestety dość suchy, oprócz małej wojny z rodzicami ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banshee, Bzdurny Karton, Wielmożny Igor, Martin Stankiewicz, Szparagi, Abstrachuje, 5 sposobów na, GlamPaula, Stylizacje, PannaJoannaMakeUp i Red Lipstick Monster oglądam już, ale na resztę zajrzę na pewno. Dziękuję. :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń

Lydia Land of Grafic